ΤΟΙΧΟΓΡΑΦΙΕΣ
Ψηφιακές αναπαραγωγές φρέσκο υπό κλίμακα
Ψηφιακές αναπαραγωγές φρέσκο υπό κλίμακα σε γύψινες πλάκες με εκπληκτική ποιότητα και πιστότητα, σε προσιτό κόστος. Χάρη στην τεχνολογία Exact Replicas™ η αναπαραγωγή των αρχαίων έργων γίνεται με απόλυτο σεβασμό και πιστότητα, έτσι ώστε να αναδίδουν όσο το δυνατόν περισσότερο τη μαγεία του αυθεντικού. Ξεκινώντας από την ψηφιακή φωτογράφιση του πρωτοτύπου σε υψηλή εκρίνεια, ακολουθεί ψηφιακή επεξεργασία και προσαρμογή διαστάσεων. Στη συνέχεια το ψηφιακό αρχείο εκτυπώνεται πάνω σε μια πλάκα από σύγχρονο καλλιτεχνικό γύψο υψηλής ποιότητας με μέγιστη ανάλυση από εκτυπωτές κορυφαίας τεχνολογίας Digital Flatbed UV Printers, με μέγιστη γκάμα χρωμάτων. Κατά την εκτύπωση, τα υψηλής ποιότητας μελάνια εκτίθενται σε αντινοβολία UV που δημιουργεί άμεσα πολυμερισμό και ενσωμάτωσή τους στο γύψινο υπόστρωμα. Το αποτέλεσμα είναι μια αναπαραγωγή μέγιστης ποιότητας και εξαιρετικής αντοχής, ό,τι πλησιέστερο στις αθάνατες νωπογραφίες της ιστορίας που άντεξαν χιλιάδες χρόνια. Σε καλαίσθητα χρυσότυπα κουτιά προστασίας, με φυλλάδιο ταυτότητας σε 6 γλώσσες.
ΜΕΓΕΘΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ     Κουτί: 19,8 x 28,5 x 3,9 cm     Βάρος πλάκας καθαρό: 685 gr      Βάρος με συσκευασία: 805 gr
Δείτε τις τοιχογραφίες σε μεγαλύτερο μέγεθος
ΓΑΛΑΖΙΕΣ ΚΥΡΙΕΣ
ΚΩΔΙΚΟΣ: 9381
Νωπογραφία Κνωσού, 1600-1500π.Χ. Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου Κρήτης. 
Μια νωπογραφία απαράμιλλης προϊστορικής ομορφιάς που κοσμούσε το αρχαίο ανάκτορο της Κνωσού.


Οι Γαλάζιες Κυρίες είναι μια νωπογραφία απαράμιλλης προϊστορικής ομορφιάς που κοσμούσε το αρχαίο ανάκτορο της Κνωσού. Το μικρό τμήμα της εικόνες που έχει διασωθεί αναδεικνύει περίτεχνα κοσμήματα και πλούσια υφαντά φορέματα. Ζωγραφισμένη πάνω σε τοίχο, η νωπογραφία χρονολογείται περί το 1600-150 π.Χ. Οι νωπογραφίες είναι τα πιο εντυπωσιακά δείγματα της μινωικής τέχνης, δυστυχώς όμως σχεδόν όλα τα έργα που έχουν ανακαλυφτεί είναι αποσπασματικά. Μόνον σε συνδυασμό με τις εξαιρετικά καλά διατηρημένες νωπογραφίες της Θήρας μπορούμε να φανταστούμε το εντυπωσιακό περιβάλλον των μινωικών ανακτόρων. Υπάρχουν ισχυρές ενδείξεις ότι πολλές σκηνές με ανθρώπινες μορφές, αν όχι όλες, είχαν τελετουργική ή συμβολική σημασία, απεικονίζονται τελετές, εορτές ή δραστηριότητες στα προπαρασκευαστικά τους στάδια, ενώ σε μερικές περιπτώσεις απεικονίζονται θεότητες.





Κατεβάστε το 6γλωσσο
συνοδευτικό φυλλάδιο 
ΤΑΥΡΟΚΑΘΑΨΙΑ
ΚΩΔΙΚΟΣ: 9382
Νωπογραφία Κνωσού, περ. 1450π.Χ. 
Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου Κρήτης. 
Απεικονίζει μια ταυροκαθάψια και βρέθηκε στην ανατολική πτέρυγα του ανακτόρου της Κνωσού.



Ο ταύρος ήταν κεντρικός λατρευτικός και τελετουργικός χαρακτήρας στην Μινωική Κρήτη. Η νωπογραφία αυτή απεικονίζει μια ταυροκαθάψια, και βρέθηκε στην ανατολική πτέρυγα του ανακτόρου της Κνωσού. Οι συμμετέχοντες είναι νεαροί άνδρες και γυναίκες, σε ένα τελετουργικό που πιθανολογείται ότι σχετίζεται με το θρύλο του Μινώταυρου. Ο ταύρος ορμά προς τον αγωνιστή που τον πιάνει από τα κέρατα, περνά πάνω από την πλάτη του και προσγειώνεται πίσω από το ζώο. Χρονολογείται περί το 1450 π.Χ. Οι νωπογραφίες είναι τα πιο εντυπωσιακά δείγματα της μινωικής τέχνης, δυστυχώς όμως σχεδόν όλα τα έργα που έχουν ανακαλυφτεί είναι αποσπασματικά. Μόνον σε συνδυασμό με τις εξαιρετικά καλά διατηρημένες νωπογραφίες της Θήρας μπορούμε να φανταστούμε το εντυπωσιακό περιβάλλον των μινωικών ανακτόρων. Υπάρχουν ισχυρές ενδείξεις ότι πολλές σκηνές με ανθρώπινες μορφές, αν όχι όλες, είχαν τελετουργική ή συμβολική σημασία, απεικονίζονται τελετές, εορτές ή δραστηριότητες στα προπαρασκευαστικά τους στάδια, ενώ σε μερικές περιπτώσεις απεικονίζονται θεότητες.


Κατεβάστε το 6γλωσσο
συνοδευτικό φυλλάδιο 
ΔΕΛΦΙΝΙΑ
ΚΩΔΙΚΟΣ: 9383
Νωπογραφία Κνωσού, περ. 1600π.Χ. 
Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου Κρήτης. 
Απεικονίζει δελφίνια να κολυμπούν ανάμεσα σε ψάρια και αχινούς, και κοσμούσε το βορινό τοίχο των διαμερισμάτων της βασίλισσας στο ανάκτορο της Κνωσού.

Η διάσημη αυτή νωπογραφία απεικονίζει δελφίνια να κολυμπούν ανάμεσα σε ψάρια και αχινούς και κοσμούσε τον βορινό τοίχο των διαμερισμάτων της βασίλισσας στο ανάκτορο της Κνωσού. Όπως και με άλλες τοιχογραφίες της Κνωσού, η ανασυγκρότηση της εικόνας στηρίχτηκε σε λίγα ψήγματα και έγινε από τον αρχαιολογικό εικονογράφο και αρχιτέκτονα Piet de Jong, μετά από κλήση του Sir Arthur Evans. Χρονολογείται περί το 1600 π.Χ. και εκτίθεται στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου. Οι νωπογραφίες είναι τα πιο εντυπωσιακά δείγματα της μινωικής τέχνης, δυστυχώς όμως σχεδόν όλα τα έργα που έχουν ανακαλυφτεί είναι αποσπασματικά. Μόνον σε συνδυασμό με τις εξαιρετικά καλά διατηρημένες νωπογραφίες της Θήρας μπορούμε να φανταστούμε το εντυπωσιακό περιβάλλον των μινωικών ανακτόρων. Υπάρχουν ισχυρές ενδείξεις ότι πολλές σκηνές με ανθρώπινες μορφές, αν όχι όλες, είχαν τελετουργική ή συμβολική σημασία, απεικονίζονται τελετές, εορτές ή δραστηριότητες στα προπαρασκευαστικά τους στάδια, ενώ σε μερικές περιπτώσεις απεικονίζονται θεότητες.


Κατεβάστε το 6γλωσσο
συνοδευτικό φυλλάδιο 
Ο ΨΑΡΑΣ
ΚΩΔΙΚΟΣ: 9317
Νωπογραφία, Ακρωτήρι Θήρας (περ. 1600π.Χ.). 
Πρωτότυπο στο Αρχαιολογικό Μουσείο Σαντορίνης. 
Η καλά διατηρημένη εικόνα δείχνει ένα γυμνό ψαρά να κρατά στα χέρια του μια πλούσια σοδειά από αλιεύματα.

Ο νεαρός Ψαράς με την ψαριά του είναι μια από τις νωπογραφίες που βρέθηκαν στη Θήρα (Σαντορίνη) θαμμένες κάτω από πολλά μέτρα ηφαιστειακής στάχτης από την έκρηξη του ηφαιστείου της Θήρας πριν από 3.600 χρόνια, μαζί με ένα ολόκληρο προϊστορικό οικισμό της εποχής του χαλκού. Ζωγραφίστηκε περί το 1650 π.Χ. Η καλά διατηρημένη εικόνα δείχνει ένα γυμνό ψαρά να κρατάει μια πλούσια σοδιά από αλιεύματα στα χέρια του. Η εικόνα καταδεικνύει ότι για τους κατοίκου της Θήρας η θήλασα ήταν πηγή διατροφής και εμπορίου και έπαιζε σημαντικό ρόλο στη κοινωνία τους. Πρόσφατες ανασκαφές στο Ακρωτήρι, την αρχαία Θήρα, έφεραν στο φως πολλές νωπογραφίες που κοσμούσαν τοίχους κτιρίων, αφηγούμενες ιστορίες και αποτυπώνοντας την καθημερινή ζωή. Η ανακάλυψη αυτών των έργων ζωγραφικής στο Ακρωτήρι επαύξησε την αρχαιολογική γνώση για την ζωή και τον πολιτισμό της αρχαίας Θήρας. Οι νωπογραφίες βρέθηκαν σε αυτή την άριστη κατάσταση επειδή ήταν θαμμένες κάτω από το στρώμα στάχτης που δημιούργησε η έκρηξη του ηφαιστείου της νήσου.




Κατεβάστε το 6γλωσσο
συνοδευτικό φυλλάδιο 
ΝΕΑΡΟΙ ΠΥΓΜΑΧΟΙ
ΚΩΔΙΚΟΣ: 9318
Νωπογραφία, Ακρωτήρι Θήρας (περ. 1600π.Χ.). 
Πρωτότυπο στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο Αθηνών. 
Απεικονίζει δύο νέους που πυγμαχούν, μάλλον σε τελετουργικό άθλημα και όχι σε κανονικό αγώνα..

Η νωπογραφία απεικονίζει δύο νέους που πυγμαχούν, πιο πιθανά σαν μέρος μιας ιεροτελεστίας και όχι σε αγώνα. Το φύλο των πυγμάχων καταδεικνύεται από τα κόκκινα ρούχα, μια τυπική σύμβαση για άνδρες. Το μόνο που φορούν είναι ένα περίζωμα και ζώνη, ενώ έχουν ένα γάντι του μποξ μόνο στο δεξί του χέρι. Τα μαλλιά τους είναι φτιαγμένα σε κοτσίδες ενώ τμήματα του κεφαλιού τους είναι ξυρισμένα, σηματοδοτώντας την νεαρή τους ηλικία. Το αγόρι στα αριστερά φοράει ιδιαίτερα πολλά κοσμήματα, όπως περιδέραιο, σκουλαρίκια, βραχιόλια, βραχιόλια ποδιού, ενώ ο αντίπαλός του δεν φοράει κάτι. Στο δωμάτιο που βρέθηκε η τοιχογραφία οι άλλοι τρείς τοίχοι είχαν πολύ μεγαλύτερες ζωγραφιές που απεικόνιζαν αντιλόπες. Πρόσφατες ανασκαφές στο Ακρωτήρι, την αρχαία Θήρα, έφεραν στο φως πολλές νωπογραφίες που κοσμούσαν τοίχους κτιρίων, αφηγούμενες ιστορίες και αποτυπώνοντας την καθημερινή ζωή. Η ανακάλυψη αυτών των έργων ζωγραφικής στο Ακρωτήρι επαύξησε την αρχαιολογική γνώση για την ζωή και τον πολιτισμό της αρχαίας Θήρας. Οι νωπογραφίες βρέθηκαν σε αυτή την άριστη κατάσταση επειδή ήταν θαμμένες κάτω από το στρώμα στάχτης που δημιούργησε η έκρηξη του ηφαιστείου της νήσου.

Κατεβάστε το 6γλωσσο
συνοδευτικό φυλλάδιο